سری سوم اس ام اس های تیکه دار و زهردار ۹۲
دهـکــده ادبـیــات پـاســارگــاد
به وبلاگ خودتون خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید
دلم نگرفته از اینکه رفته ای … دلگیرم از همه دوست داشتنهایی که گفتی ولی نداشتی … !!! ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ اسم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند ! تو در دروغ گفتن رکورد زدی … من در باور کردن … !!! ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥بدترین حسرتی که در زندگی میخوریم از کارهای خطایی که مرتکب شده ایم ، نیست … بلکه از این است که… چرا کارهای درست را برای کسی که لیاقتش را نداشته انجام داده ایم ... ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥نگران نباش ، نفرینت نمیکنم ! همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست ، برایت کافیست !!! ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥نه پیشانی من به لبهای تو رسید … نه لیاقت تو به احساس من … چیزی به هم بدهکار نیستیم ؛ هر دو کم آوردیم !!! ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥خدایا ! من را در برابر بعضی از دوستانم محافظت کن خودم از عهده تمام دشمنانم بر میآیم . . . ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥یک مترسک خریده ام ! عطر همیشگی ات را به تنش زده ام ! درست مثل توست ، فقط اینکه روزی هزار بار از رفتنش مرا نمی ترساند … ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥آدم فهمیده ای بود ! خوب می دانست کجاها خودش را به نفهمی بزند ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥می بینی چقدر ساده است ؟ دیگر نمی شناسمت اما دوستت دارم … ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥یکی باش برای یک نفر ، نه خاطره ای مبهم در ذهن صدها نفر … ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥دیگر نمیگویم گشتم نبود ، نگرد نیست ! بگذار صادقانه بگویم … گشتیم ! اتفاقا بود ! فقط مال ما نبود ! شما بگردید ! لابد مال شماست ! ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥چقدر تلخ شده ای ، این روزها قندهایت را در دل چه کسی آب میکنی ؟ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥به حساب خیالبافی ام مگذار ، اما ستاره ای دارم در تاریکترین شبها فقط خواستم بدانی که میتوان دلخوش کرد به چراغهای کوچک یک هواپیما ! ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسید یادش باشه ریشش کجاست ! ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥عجیب است دریا ، همین که غرقش میشوی پس میزند تو را ، مثل تو ! ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت ، ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود !! تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی … ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم عمرم بود ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥تو که رفتی دلم برایت تنگ شد حال که آمده ای در دلم جا نمیشوی … ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥تویی که مرا در حال سقوط می بینی ، آیا تا به حال اندیشیده ای که شاید تو وارونه ایستاده ای ؟ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ عجیب است هیچوقت نگذارید در زندگی ، کسی که شما فقط ” یکی از انتخابهایش ” هستید ، برایتان تبدیل به ” اولویت ” شود !

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط نــاهـــــیــد
آخرین مطالب